Wednesday, August 5, 2009 at 1:07 AM |
Dalam hidup skrg ni pangkat lbih penting dr lain2..kalo ade pangkat senang la nk wat team. team utk menghancurkan kehidupan org lain. org yg bpangkat skrg ni akan gunakan kuasa utk merancang strategi mjatuhkan org lain. dia akan jdkan ksalahan org yg x disukai tu walaupn kdg2 kecik boleh jd mcm bom supaya org tu bleh jatuh telentang dan tgolek smpai susah nk bgn lagi. lagi satu kdg2 ble dengo sket psl keburukan org ni, tanpa soal siasat trus nk tuduh mcm2. ape la salahnye siasat dulu btul atau tidak dia yg wat prkare tu. kdg2 bende yg kte dengo x spt kenyataannya. ape la salahnye siasat dulu. kalo nk siasat pn kene la adil. tye dr peringkat bwhn smpai atasan br la adil. kte ni tak baik nk tuduh2 org wat itu ini. diri kite ni tgk dulu kkurangan jgn tgk kelebihan jek. aku pun nk muasabah diri..astaghfirullahalazim..
Posted by Sri Arjuna Muhamad

2 comments:

Ahmad Firdaus Ibrahim said...

uih...mcm panas je nih..cool sis.. esk2 org tau la langit tinggi rendah.

August 5, 2009 at 9:05 AM  
azleenazib said...

Hihi... napa ni Sri ... marah2 ... tergolek terlentang... ake ke ke ... kan ustat kan? kan? kan? macam tu lah. Tapi kita ingat satu jer... hidup ni umpama roda. Kadang2 kat atas kadang2 kat bawah... org yang buat org ... tgklah suatu hari nanti macamana balasannya. Kalau da lebih 40 org cakap ... "masin" ler tu. Tapi mintak sedar sebelum da terlebih garam plak... apa kak leen melalut ni sri? ... kuang kuang kuang ... aku tergolek sebab gelak...

August 5, 2009 at 8:42 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.